annedrost.reismee.nl

Vrije dagen!

Ciao!


Comme state?


Vanaf donderdag had ik eigenlijk een beetje vrij, want de zus van Francesca (moeder) was hier tot en met gistermiddag. Hier heb ik zeker gebruik van gemaakt. Zo ben ik donderdagmiddag naar Bologna geweest om te shoppen. Alleen. Met de trein. Zonder tomtom. En dit is goed gegaan. Ik ben niet eens verdwaald. In Bologna is één grote winkelstraat en die heet via dell'Indipendenza. Dit is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het station.


In de straat zijn onder andere 2(!) zara's, veel ijswinkels, veel cafées en heeel veel andere winkels. Maargoed ik had een nieuwe zonnebril nodig, want op Schiphol viel mijn zonnebril van het paard van Troje kapot. Gelukkig heb ik nog 3 anderen dus de nood was niet heel hoog. Na mijn eerste middagje Bologna kwam ik terug met een zonnebril en nieuwe kleren. Niet slecht dus. Nou aan het einde van mijn geld liep ik terug naar het station. Dit ging ook nog goed. Ik had ook de goede trein gevonden. Om dit zeker te weten heb ik het nog even gevraagd (touristsbelike) Ik was nog op tijd ook. Ik had nog iets meer dan 5 minuten over, maarja toen bedacht ik dus dat ik nog een kaartje moest hebben... Oeps.


5 minuten later met kaartje en het hele station gezien te hebben kwam ik weer terug bij de goede trein, nog net op tijd en kapot

Wink
(had ik al gezegd dat het meer dan 30 graden was?)


Vrijdagavond had ik een chill dagje, omdat de kinderen en de moeders naar het zwembad gingen. Beetje geskyped enzo. Savonds natuurlijk DE WEDSTRIJD gezien! En ik had Corona

Laughing


Vrijdagavond veranderde het weer en dat hebben we geweten ook. Werd ik een keer niet wakker van de kinderen... Oke dat is niet waar ik werd eerst wakker van de kinderen en daarna van de regen. Van de regen ja. Want het klonk als hagel maar dan heel groot. Het heeft in ieder geval hard geregend en het heeft ook geonweerd. En nu is het 10 graden kouder en draag ik een lange broek en trui want het is nog maar 20 graden.


Zaterdag hebben we de zus van Francesca en haar kinderen op de trein gezet. Daarna hebben we nog even door Bologna gelopen. Ik had een nieuwe zonnebril nodig want ik had er eentje in mijn tas laten zitten, waar het pootje van af is gebroken. (Harm ik kan die 'hippiezonnebril' die jij zo lelijk bent nu dus niet meer dragen, jij blij haha) Maar ik heb nog geen nieuwe gevonden. Dan moet ik het de komende dagen maar even doen met de 4 zonnebrillen die ik mee heb. Gelukkig heb ik ze toch niet nodig komende dagen met dit weer

Tongue Out


Zaterdagavond ben ik naar een pub geweest, want vrienden van moeder waren daar ook. We wilden daar voetbal kijken, maarwe zijn vrij vroeg terug gegaan. Want er hing beneden een voetbalscherm alleen en boven was alles vol. Beneden was te warm en gewoon niet chill. Oke, en ik was te moe. Na dat ene biertje dat ik dronk voelde ik me zoals ik me normaal na mijn 4e wijntje voel. Hik! haha. Straks verleer ik het drinken nog!

Surprised


Vandaag dus een dagje binnen want het is koud en bewolkt buiten. En ik moet Italiaans leren

Wink

Ciaooo!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!