annedrost.reismee.nl

Eerste werkdaagjes

Ciao tutti!


Come state?


Het is alweer een paar dagen geleden dat ik wat geschreven heb hier, dus ik zal jullie even updaten.


Zaterdagavond kwamen vrienden van de familie eten. 2 stellen met bij elkaar 3 kinderen. Dit was erg gezellig. Echt zo’n Italiaans diner zoals in de film: Buiten met lantaarns, veel wijn, veel pasta en ijs.


Zondag was er een BBQ bij vrienden van Francesca. Dit was ’s middags en wederom erg gezellig! We hebben gebeacht in de zon met 30 graden, gegeten, gedronken en voor de kinderen was er genoeg te doen, zoals een trampoline, waterpistools en een kabelbaan. Dit allemaal in de tuin van iemand.


Dan was maandag mijn eerste werkdagje! Omdat het mijn eerste werkdagje was, ben ik bij het huis gebleven. Ik heb dus wat spelletjes gedaan met de kinderen. (Haligali (ze hebben dit nog niet uitgesproken maar ik denk dat dat al een heel ding op zich is) en twister (omdat ik niet zo heel lenig ben en ik moet oefenen met de taal vond ik het wel een goed idee als ik dat bord ging draaien en de kids op dat kleed zich in alle bochten zouden wringen

Wink
)


Als lunch had ik rijst met courgette gemaakt. Ja ja, ik kom over een paar maanden terug als chef. Iedereen thuis zal heel blij zijn!


En maandagmiddag ben ik naar de Italiaanse Bataviastad geweest! Die zit hier niet zo ver vanaf, want ik had nog kleren nodig voor de bruiloft van de neef van Massimo en de kinderen moesten nog zomerschoenen hebben. Uiteindelijk heb ik zomerschoenen en nieuwe kleren en de rest niks. En er was een Desigual outlet en hij was heel groot en eigenlijk wilde ik alles hebben dat ze daar verkochten maar zoveel geld had ik niet bij me. Snel nog maar eens teruggaan!


Dinsdag was mijn tweede werkdagje, toen ben ik met de kinderen naar het zwembad geweest. Nou ik moet zeggen. Het is wel heel zwaar werk zo

Cool



En toen ben ik ook meteen voor het eerst verbrand hier. Ik had mijn voeten en schouders niet goed ingesmeerd. Ik begin inmiddels wel al een beetje een kleurtje te krijgen

Smile


Woensdagochtend ben ik naar het park geweest en toen ik terugkwam kon ik het huis niet in, want het apparaatje dat de garagedeur opendoet, doet het dus niet meer. Geen probleem dacht ik, dan ga ik gewoon via de voordeur naar binnen en maak ik vanaf binnen de garagedeur open. Niet dus. Want die deed het niet. Uiteindelijk moest Massimo van zijn werk heen en weer rijden om de deur open te doen. Gelukkig bleek dit gisteravond aan de deur en niet aan mij te liggen!


Gisteravond zijn ook de zus en haar gezin van Francesca hier gekomen. Dus ik heb nu niet 2 maar 5 kinderen om op te passen

Laughing
Maar ik heb ook wat meer vrijheid omdat ik niet alleen ben


Vanmiddag ga ik naar Bologna. Daar zitten nog meer desigual winkels. Hand op de knip dus! of juist niet…


Arrivederci!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!